The سئو Diaries

سعی کنید خیلی ساده و راحت، طوری که هم گوگل متوجه شود و هم کاربر مقصود و کلیات محتوای صفحه را بفهمد، توضیحات متا را بنویسید.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.
اعتبار دامنه
پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه فرمائید : تولید محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

۷ استراتژی لینک سازی داخلی جهت ارتقای رتبه کلمات کلیدی در گوگل

خدمات سئو یاس وب، افزایش تضمینی دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

حتما بخوانید: اسکیما چیست و چگونه با آن سایتمان را نشانه‌گذاری کنیم؟ اولین منابع مورد اعتماد مطالب و کانال‌های بخش جستحوی گوگل هستند.

اسپای‌فو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینک‌سازی، این‌که بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و ... را به شما نشان می‌دهد. فکر می‌کنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.

لذا شما می توانید در صورت تمایل برای خرید دامنه رنک دار با ما در تماس باشید.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به مجموعه‌ای از تاکتیک‌ها و دستورالعمل‌ها گفته می‌شود که اگر به‌درستی انجام شوند منجر به بهتر شدن جایگاه سایت در موتورهای جستجو (به خصوص گوگل) و افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر می‌شوند.

دریافت رایگان خبرنامهبا خبر-پیامک های ما اخبار را بصورت زنده دریافت کنید

اما برای کسب بک‌لینک رایگان چه راهکاری وجود دارد؟ شما بایستی محتوای با کیفیت و مناسبی تولید کنید که مخاطبان برای اشتراک‌گذاری آن ترغیب شوند.

اول سراغ دستورالعمل‌ها و مطالب تایید شده از طرف گوگل بروید. کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموخته‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

انواع سئو سایت کدامند و کدام نوع سئو را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می‌شوند و برخی دیگر کلاه‌سفید. توصیۀ ما استفاده از تکنیک‌های کلاه‌سفید است. برای مثال تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت که باعث می‌شود سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر از مطالب شما استفاده کنند و به سایتتان به عنوان منبع لینک بدهند، جزو تکنیک‌های کلاه سفید است و خرید بک‌لینک‌های اسپم (لینک‌هایی که از سایت‌های بی‌کیفیت خریداری شده‌اند) جزو تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *